diumenge, 16 d’agost del 2009

Tal dia com avui -15 d'agost-


de l'any 1967 mori a Brussel·les (Bèlgica) René François Ghislain Magritte - René Magritte- pintor surrealista conegut per les seves imatges enginyoses i provocatives.

"La meva pintura són imatges visibles que no encobreixen res; evoquen misteri i, en efecte, quan hom veu una de les meves pintures, es fa aquesta pregunta: "què significa"? No significa res, perquè el misteri no significa res tampoc, és incognoscible."


Amor Palau:

Això no és un ull.
Això no és una pintura.
M'ha agradat que em recordis un dels meus -tants-pintors favorits!!!Very gràcies.


Albert Martínez Hernansáez:

Em complau que us agradi. La pintura de Magritte sempre m'ha interessat força i també inquietat una mica, per què no dir-ho.


Àngels Travé:

Una pintura inquietant, i tant Albert. Penso que aquest és un dels seus majors atractius i que fa que sigui una pintura tant seductora, fascinant i fins hi tot un punt al·lucinant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada