dissabte, 15 d’agost del 2009

Tal dia com avui -15 de juliol-


de l'any 1606 nasqué a Leiden (Països Baixos) Rembrandt Harmenszoon van Rijn, conegut simplement com Rembrandt, pintor i gravador considerat històricament com un dels millors mestres barrocs de la pintura i el gravat i, sense dubte, l'artista més important de la història del seu país.


Marisa Espín Grau:

Albert: tal dia com demà -16 de juliol- m'agradaria anar a escoltar-vos en el concert d'estiu i espero poder fer-ho. ja et buscaré per saludar-te. Una abraçada!


Albert Martínez Hernansáez:

Gràcies, Marisa. Seràs molt ben rebuda. I la teva crítica, com de persona experta, molt valorada. Fins demà. Forta abraçada.


Anna Casamitjana:

Que vagi bé i que ho disfruteu molt!


Marisa Espín Grau:

Bona nit! Enhorabona pel concert! M'ha agradat molt. Canteu amb alegria i ho transmeteu.Em sap greu no haver-me acomiadat de tu, Albert, a l'acabar però havia d'agafar el tren i se'm feia tard.Fins avaiat, segueix amb el Rigoletto que ho hem de disfrutar també!


Albert Martínez Hernansáez:

Moltes gràcies, Marisa. Gràcies per haver vingut i pel teu amable comentari. Sí, penso que el concert va anar prou be, sobre tot la segona part. I va ser apoteòsica la cantada del meu avi per part del públic. Ens ho vam passar d'allò més be i vam percebre que hi havia molt bona amb el públic. Et vaig buscar a la sortida per agrair-te de nou la teva ascomunicació sistència. Te especial mèrit vivint com vius a fora i, sobre tot depenent del tren. Gràcies, de debò.
Gràcies pels bons desitjos, Anna. Pel que pots veure del comentari de la Marisa si que el vam disfrutar. Nosaltres molt i em dona la sensació de que el públic també.


Àngels Travé:

Quina enveja que ens feu a la gent que no vam poder venir al concert... Jo vaig gaudir moltíssim del vostre concert al Castell de Penyafort, al Parc del Foix (Santa Margarida i els Monjos). Felicitats a tots/es!


Albert Martínez Hernansáez:

Gràcies Àngels. També nosaltres ens ho vam passar molt be al concert del Castell. I això va ser obra teva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada