diumenge, 16 d’agost del 2009

Tal dia com avui -7 d'agost-


de l'any 1941 morí a Santiniketan (Índia) Rabindranath Tagore, poeta, filòsof, pintor, dramaturg, músic, i novel·lista, Premi Nóbel de literatura l'any 1913, primer asiàtic guardonat amb aquest reconeixement.

"Dormia i somiava que la vida era alegria, vaig despertar i vaig veure que la vida era servei, vaig servir i vaig veure que el servei era alegria."

"El bosc fora molt trist si només cantessin els ocells que millor ho fan."

"Si plores perquè no pots veure el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles."


Gustau Gallardo Lorés:

Un home d'una sensibilitat extrema. Tota la seva obra poseeix un lirisme extraordinari. A part de les frases que esmentes, també m'agrada aquesta definició que fa de la poesia: "La poesia és l'eco de la melodia de l'univers en el cor dels humans"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada