dissabte, 15 d’agost del 2009

Tal dia com avui -13 de juliol-


de 1944 nasqué a Budapest (Hongria), Ernő Rubik, escultor, arquitecte i dissenyador, i creador del mundialment famós cub de Rubik que als anys 80, tot i que el va inventar l'any 1974, ens va tenir entretinguts a vàries generacions, intentant resoldre'l


Anna Casamitjana:

Carai!! i jo que pensava que aquest joc tenia més anys.... com que tota la vida ho he vist a casa.... Sabeu que ara es torna a portar??! el meu nebot de 13 anys un dia en demanava un a mon pare perquè al seu cole es veu que s'estava creant afició...


Albert Martínez Hernansáez:

És que ets prou jove com per que l'hagis vist tota la vida a casa. En canvi jo el que recordo de la meva infantesa són els TBO (que van donar nom als còmics a casa nostra), els cromos de la Nestle, el mecano, els "juegos reunidos", els mini cars, els dinky toys.Tot això et deu sonar a xinès, no?


Nuria Martínez de Dalmau:

ho veus t'ho vaig dir a budapest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada