diumenge, 16 d’agost del 2009

Tal dia com avui -3 d'agost-


de l'any 1944 nasqué a Ayelo de Malferit (Valencia) Luis Manuel Ferri Llopis, de nom artístic Nino Bravo. Prematurament desaparegut en accident de trànsit quan només comptava 28 anys, ens deixà una amplia discografia i més de seixanta cançons. Els de la seva generació sempre seguirem cantant, intentant imitar la seva veu, cançons com Te quiero, te quiero, Noelia, Esa será mi casa, Voy buscando, Un beso y una flor, Libre, o América, América

Fent clic aquí el podreu veure i escoltar cantant "Libre"


Anna Casamitjana:

Ui, avui es jubilaria el Nino Bravo... tan jove era? semblava més gran a les fotos, avui els nens de 28 anys semblen de 22...
Una pregunta, d'on treus tota aquesta informació?? no, no m'ho diguis, no has de revelar les fonts, però INSISTEIXO!! Vull un bloc! va, que és fàcil, et perdonem un dia de no posar un tal dia perquè el dediquis a fabricar-lo... ves a http://blogger.com, "és fàciu!" (que diu el meu petit), després pots posar-te al mur, a configuració, i fer que el que pengis al bloc es posi directament aquí! Faré un grup: "yo también quiero que Albert haga un blog de tal dia com avui..." :P


Albert Martínez Hernansáez:

Estoy en ello, estoy en ello, Anna. Aviat ho podré anunciar. Moltes gràcies pel teu interès.


Gustau Gallardo Lorés:

Però que no tens un ja de bloc?


Albert Martínez Hernansáez:

Si Gustau, tinc un bloc personal on escric (o intento fer-ho) les meves ocurrències, però l'Anna m'ha animat a fer un altre per aquestes notes i, com li dic, "estoy en ello".





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada